کسب و کارهای خانگی یکی از مهمترین بخش های فعالیتهای اقتصادی در بیساری از کشورها به ویژه کشورهای پیشرفته می باشد. کسب و کارهای خانگی با ایجاد تنوع و نوآوری در ایجاد شغل، محصولات و خدمات مورد نیاز جامعه، باعث بهره وری و جلوگیری از بیکاری بسیاری از افراد به ویژه بانوان و جوانان می شود.

همچنین راه اندازی یک کسب و کار خانگی برای جوانای جویای کار، بانوان (به ویژه بانوان خانه دار) و افرادی که دوست دارند خوداشتغال باشند و خودشان کسب و کارخود را اداره کنند، نقطه شروع بسیار خوبی می باشد زیرا راه اندازی و اجرای آن نسبت به سایر مشاغل بسیار مقرون به صرفه تر و کم هزینه تر است.

مزایای کسب و کار خانگی:

مزایای کسب و کار خانگی به ویژه برای بانوان بسیار زیاد است و این امکان را به آنها می دهد تا ضمن مراقبت از فرزندان، کاهش هزینه های رفت و آمد و مهدکودک، با ارامش بیشتر و بدون درگیری با عوامل خارجی به کسب درامد بپردازند. برخی جامعه شناسان مزایایی همچون کسب پایگاه و نقش اقتصادی حانواده بدون حضور در بیرون تز منزل، کاهش برخی فشارها و استرس های فضاهای کاری و حضور در محیطی آرام تر برای انجام کار را برای کسب و کار خانگی برشمرده اند.

براساس یک برآورد واقعی مشاغل خانگی اگر درست راه اندازی و اجرا شوند می توانند درآمدهایی بسیار زیاد حتی تا چندین میلیون در ماه را ایجاد نمایند.

در ادامه با مزایای کسب و کار خانگی و نحوه راه اندازی یک کسب و کار خانگی پردرآمد آشنا می شوید و با استفاده از این مطالب می توانید شما نیز به زودی کسب و کار میلیونی خود را راه اندازی و اجرا کنید.

برای مشاهده ادامه مطلب لطفاً وارد سایت شوید و سپس بر روی عبارت (ادامه مطلب) در کادر زیر کلیک کنید.

 


بانوی دوراندیش خانگی ,اندازی ,بانوان ,ویژه ,مزایای ,ایجاد ,ادامه مطلب ,بسیار زیاد ,ویژه بانوان ,کارهای خانگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسپورت وبلاگ تیراهن اصفهان مقالات اموزشی کامپیوتر بهار نو اُلگا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. بیابون دلنوشته ها